The Art of Customer Service

Lenyűgözni az ügyfelet

Credo

2013. október 13. 13:09 - wirthtamas

Felvetődhet a kérdés, hogy miért kezdem el ezt a blogot. Régóta gondolkodtam már rajta, hogy el kellene indítani egy szakmai jellegű kifejezetten az ügyfelek kiváló kiszolgálásáról szóló blogot.Egyáltalán mit jelent, a jó kiszolgálás? Őszintén bevallom, hogy eddig lusta voltam, viszont a közelmúltban kaptam egy nagy adag inspirációt különböző emberektől, szituációkból. Hát ezért.

Meg azért, mert hiszem, hogy a világ megváltoztatható. Hazai keretek között sajnos szánalmasan kevés alkalommal lepnek meg minket, mint ügyfeleket. Pedig majd mindegyikünk elkápráztatható akár kicsi dolgokkal is. Szeretném, ha ez a blog hiánypótlás lenne, és elindítana néhány gondolatot azokban, akik a mindennapi élményeinkért felelősek, hogy ez a hely, amit Magyarországnak hívunk egy picit jobb legyen a világban. Nem a negatív példákból szeretnék építkezni - ilyen jellegű blogból van elég - sokkal inkább a pozitív példákat szeretnék közszemlére tenni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theartofcustomerservice.blog.hu/api/trackback/id/tr985565934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása