The Art of Customer Service

Lenyűgözni az ügyfelet

Utolsó kommentek:

kgaba82 2017.09.29. 12:33:55

Ami meg a fenti képet illeti, nem látok forrást. Nem tudom van e joga a szerzőnek használni.

Tudtommal a járattörléses probléma a pilóta hiány eredménye. Ez az egész iparágat hátráltatja a fejlődésben. Ryanairtől százával mennek el événte. Plusz most ehhez jött hozzá a pilóták engedetlenségi mozgalma. Ez egyrészt válasz volt a szabadságolások elszervezésére, másrészt végre ráébredtek arra, hogy a cég jobban függ tőlük, mint ők a cégtől. Akár van rendes alkalmazotti szerződésük, akár csak szabadúszók.

A posztíró által említett magyar példa pedig jellemzően magyar. Az elmúlt években a cég elég sokat tett a fogyasztói elégedettség javításáért. Még akkor is, ha a cég nem változott át jótékonysági intézménnyé. A cég továbbra se mondott le a tudatlanok szívatásáról.

Bejegyzés: Pünkösdi Királyságok - Ryanair

Kánikula 2017.09.29. 11:55:22

abszolúte az utas döntése legyen, hogy a biztonsági előírások helyett a kedvenc számát hallgatja inkább 200. alkalommal vagy oda figyel, hogy az égő gépből hol tud leggyorsabban kiszállni, hogy a maradék 180 ember életét ne sodorja veszélybe a töketlenkedésével.

Lehet, hogy azt is sokadjára hallja, de ugye ezt a személyzet honnan tudja.. (lehet ezt szépen is kérni persze)

Egyébként az alap probléma nem a szabadságolásról nem lemondó pilóták, hanem az, hogy 120-200 közötti pilóta ment át máshová dolgozni, miközben a téli mentrend indulása után a pilóták több hét szabadságra mennek.

A felmondások és szabadságolások miatt nincs elég személyzet jelenleg. És ez így is marad még 1 évig vagy kettőig is, hacsak valamelyik légitársaság csődbe nem megy pl. Norwegian.

Bejegyzés: Pünkösdi Királyságok - Ryanair

RedRum 2017.09.29. 11:04:43

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Pontosan. Utazást. Nem egy emailt, hogy nem utazol. Vagy esetleg majd akkor, ha mi is úgy gondoljuk, és a csillagok is úgy állnak.

Bejegyzés: Pünkösdi Királyságok - Ryanair

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.29. 10:48:15

Nem igazán látok gondot. Ezektől a cégektől az emberek csak olcsó utazást várnak, semmi egyebet.

Bejegyzés: Pünkösdi Királyságok - Ryanair

Na mi újság, Wagner úr? 2016.07.27. 10:05:37

A nyitás után nem sokkal ettünk a szentendreiben fagyit. Csapnivaló volt, a kukában végezte...

Bejegyzés: Levendula Fagylaltozó

Jocika81 2016.07.22. 09:23:14

Hajdú Péter veled meg csak annyi a baj,hogy olyan hülye vagy mint egy szép nagy segg.....idióta agyhalott vagy a hozzászólásaid alapján.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

pantlikaskiralylany 2016.07.22. 09:01:34

Szegeden a LIDL jól működik, soha nem kell sokat várni a kasszánál, az ALDI meg akkor is képes sort generálni amikor 3 ember van a boltban... (valamiért itt nem akarnak az emberek az ALDI-ra kattanni, szinte mindig üres a bolt, de még így is mindig sor van a kasszánál, és hiába ér a sor a bolt közepéig, ott ugyan nem nyitnak ki még egy kasszát (persze lehet ember sincs rá))
A LIDL-ben azért dobálják olyan gyorsan a dolgokat a pénztárnál, mert figyelik őket, hogy milyen sebességgel dolgoznak. Ezt úgy lehet kivédeni (és akkor a pénztáros sem kap a fejére), hogy addig nem fizetsz, amíg nem pakoltál le mindent, mert addig ő sem kezdheti el a következő vásárlót.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

within 2016.07.22. 08:55:03

a sorok a pénztárak az emberek.. hiába állnak 3 előtted, ha mindnek 200 tétel van a kosarába 2 cm-estől a 2 méteres méretekig, plusz még kiszámolni hogy mennyit fizet étkezésiben.. mert ugye ezt a lidl pénztárgép nem vágja...
hiába ez a rengeteg eszméletlen mennyiségű bolt.. a benne lévő minőségtelen termékek.. és a vásárlást ösztönző életstílus sulykolása csak visszaveti az embereket

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

lobster thermidor 2016.07.22. 06:28:23

@Hajdú Peter:
Kétségtelenül gusztustalan dolog, de te tényleg azt gondolod, hogy ez az üzlet hibája? Nem lehet, hogy esetleg a primitív, alul intonát szülő tehet róla, aki képtelen megérteni, és megértetni a kölykével, hogy mit lehet egy üzletben, és mit nem?

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

lobster thermidor 2016.07.22. 06:23:33

@Neo07:
Ahova én járok, ott sajnos csak 4 ilyen kassza van. Nemrégen a fele 2 hétig nem üzemelt, de szinte mindig rossz legalább egy ilyen szerkezet. Ahol10 önkiszolgáló pénztár van, nyilván fel sem tűnik néhány sz@rakodó, vagy ha bedöglik egy gép, ezért nem üzemel. Ettől függetlenül jó dolognak tartom, de Magyarországon ehhez még fel kell nőnie a "mezei" vásárlónak. Ne mentsük fel honfitársainkat ilyen könnyen! Ez pont olyan, mint a parkolóházi sorompó, ami előtt azért kell hosszú perceket várakozni, mert valki blokkolja a kijáratot, mert elfelejtette, hogy fizetni is kell, vagy az autóvezetés, ahol az egyszerűen megoldható forgalmi helyzeteket nem látják át a polgárok, viszont ha be kell tartani valakinek, arra rögtön vág a fineszes magyar agy.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

Hajdú Peter 2016.07.22. 01:46:56

A lidl-be lattam eddig a leggusztustalanabb, LEGUNDORITOBB dolgot, amit csak ellehet kepzelni.
A frissen sult kenyereket, kalacsokat, sutemenyeket kiteszik a polcokra, a 4-6 eves gyerekek, meg ezeken a polcokon maszokaznak, jatsznak. Cipovel, terddel, koszos szaros ruhakban taposnak, terdelnek, fekszenek a sutemenyeken, kalacsokon, kenyereken, barmin.

HANYNI TUDTAM VOLNA, SOHA A BUDOS ELETBE NEM MEGYEK BE TOBBI LIDL-be AZ BIZTOS.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

Mr. Bear 2016.07.21. 23:42:07

A Lidl egy csepp Európa, bár a vevői lennének annyira kultúráltak, mint a boltjai! De nem azok, a kisgyerekes parkolóba mindig belállnak gyerek nélkül a kevély suttyók, és nem tudsz úgy bemenni a bolta, hogy ne látnál gyereket a bevásárlókocsiban, aki önfeledten mocskolja össze a koszos cipőjével a kocsit.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

2016.07.21. 22:54:47

...az összes helyi kisebb nagyobb gasztrós vállalkozás, éttermes ott áll a soraikban, minden nap, nagyon nagyokat nevetek ezen, a piros fehér zöld szívek...

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

2016.07.21. 22:43:32

.... a Lidl az egész mezőnyt veri, a professzionális értékesítés valódi iskola példája...nem csoda hogy a CBA "állami támogatás" mellett is beleáll a földbe mellettük...örömömre...

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

Circus 2016.07.21. 22:14:01

@MiniszarElnök Úr: nekem Amszterdamban volt ilyen, konkrétan a pénztárban ülő vasutas úr meg fel volt háborodva és volt sértődve, hogy oda akarom adni a kártyát, és nem magam intézem... :)
Az megint más kérdés, hogy _ahogyan_ az értésemre adta, az teljesen a magyar vasutas mentalitást idézte, tehát van, ami univerzális :D

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

sutyerák 2016.07.21. 20:42:12

egyszer a Pennyben eligazítottam a biztonsági őrt.
aszogya nekem,hogy ez a pénztár bezár,álljak át másikhoz!
-mondom akkor szépen beáll mögém uram és az utánam következőknek ezt elmondja,-nem éngem akar átterelni máshová,aki már 5 perce itt várakozok.
-a fickónak tartottam egy előadást,hogy miként kéne,-még kicsit morgott,de aztán megvilágosult szerintem.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

sutyerák 2016.07.21. 20:37:45

@Túrós Rudi: vasárnap csak az van a Pennyben:pénteki zsömle.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

ekat 2016.07.21. 20:36:53

@Hajdú Peter: Nem hülye a neve, csak nem magyarul kell kiejteni. :) Lid(ö)l.

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál

ekat 2016.07.21. 20:35:41

@TBal: AZ (is) nagyon jó ott, csak lestünk, mikor egyszer betévedtünk. Azt hittük, külföldön vagyunk valahol. :)

Bejegyzés: Van valami, amit a Lidl nagyon jól csinál
süti beállítások módosítása