The Art of Customer Service

Lenyűgözni az ügyfelet

Jégkrém Forródrót. Tessék!

2018. január 07. 19:05 - wirthtamas

Los Angelesben található a Magic Castle Hotel. Ha most becsukod a szemed, és elképzeled ezt a varázslatos kastélyt, valószínűleg egy kis tornyokkal felszerelt ékszerdoboz jelenik meg előtted, csodálatos szobákkal. Én tovább megyek, és azt mondom, hogy a TripAdvisor szerint ez a hotel 3162 vendég által adott értékelés alapján az ötödik legjobb hotel Los Angelesben a mai napon. Ezzel megelőzve olyan luxus hoteleket, mint a Four Seasons, a Waldorf Astoria, vagy  a Sheraton Grand.

Four Seasons

four_seasons.jpeg

Waldorf Astoria

waldorf_astoria.jpg

Sheraton Grand

sheraton_grand.jpg

Minden bizonnyal luxushotelnek kell lennie igaz?

Ezzel szemben a valóság ez:

magic_castle_2.jpg

meg ez:

magic_castle_1.png

A Magic Castle egy kétségbeejtően átlagos hotel első ránézésre. Luxust még nyomokban se tartalmaz a képek alapján. Mégis, hogy van az, hogy 3162 ember visszajelzése alapján az ötödik legjobb hotel Los Angelesben? Glenn K. -egyébként magyarul elérhető értékelése a TripAdvisoron már sejtet valamit: 

„Ott voltam pár napot egy ballagásra és imádom a helyet! Kiváló helyen van, tágas tiszta szoba, jó kis reggeli büfé és a személyzet, mit is mondhatnék . . . mindegyik, kivétel nélkül úgy viselkedett mintha a házigazda lenne . . . nem csak egy csapattag, mindenki teljesen azon volt hogy az ottlétünk felejthetetlenül kellemes legyen. Megérkezésünkkor készítettek a lányomnak egy ballagási kártyát, elkísértek egészen a szobánkig, megmutatták hol van és egyszer még rengeteg ételt is felhoztak a lányomnak, amikor átaludta a reggelit.”

Hoppá! Lehet, hogy a jó öreg ügyfélélmény?  Bizony erről van itt szó, bár gondolom senki nem lepődött meg a blog tematikája alapján. A hotel az ügyfélélménnyel tudja ezt a sikert elérni. Nem mellékesen jegyzem meg, valószínűleg a kollegák is imádnak itt dolgozni, és úgy kezelik, mintha sajátjuk lenne. (Másképp nem megy.)

Bár személyesen még nem jártam itt, de a kedvencem a Popsicle Hotline, vagyis a Jégkrém Forródrót. Nézzük, meg hogy működik:

Igen, felhívod a vonalat, és tálcán hozzák az ingyen jégkrémet a medence mellé, ezüst tálcán, ingyen. Apró hülyeségnek tűnik, de ez, amit elmondasz a barátaidnak.

Tudom, hogy ez most nem hazai példa volt, de gondoltam megosztom. Tud valaki esetleg ilyen, vagy ehhez hasonló megoldásokat használó magyar cégről?

Disclaimer: Az inspirációt Chip & Dan Heath: The Power of Moments című könyvéből vettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theartofcustomerservice.blog.hu/api/trackback/id/tr5413556835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása