The Art of Customer Service

Lenyűgözni az ügyfelet

Levendula Fagylaltozó

2016. július 26. 18:45 - wirthtamas

Nem bárkinek, és bármi áron

Sajnos kevés olyan üzlet van Magyarországon, aki nem akar bárkinek, és bármi áron eladni. A Levendula a kevés kivétel egyike. Pedig megcélozni egy réteget egyben annyit is jelent, hogy rajongókra tehetsz szert, akik számára az ár kevésbé releváns. A Levendula esetében szerintem kiválóan pozícionálták a márkát, mert alapvetően két dologra építettek, a tucatfagylaltozók korában:

  1. Mesterséges alapanyagoktól mentes kézzel készült különleges (Oh, az a mentás málna!) fagylaltokat áruljanak.
  2. Nagyon hangsúlyosan gondolnak azokra, akik valamilyen speciális étrendet követnek, így megtalálják a glutén-, tojás-, tejmentesen esetleg vegán módon étkezők is a számításukat.

Mindehhez a legtöbb esetben kiváló, és a márkába simuló design társul a fagylaltozó kinézetét illetően. Messziről észrevehető például az utcán „leparkolt” lila bicikli.

 levendula.jpg

 

 

 Így hát nem lehet nem észrevenni a tudatosságot a márkaépítésben a franchise módon terjeszkedő Levendula esetében.  Elsőre az üzletbe lépve már bizakodásra ad okot az olyan fagyi kedvelőknek, mint én vagyok, akik az édes élvezeten kívül gondolnának egyéb faktorokra is. Nevezetesen lehet úgy fagyizni normális környezetben, hogy közben nem mérgezem magam, és speciális étrendet követő párom is velem tarthat.

Ennyi jó után azért, hagy fogalmazzak meg egy apró kritikát is. Messze nem jártam az összes Levendulában, de néhány üzletben már tettem tiszteletemet. A tapasztalatom az, hogy míg a fentebb részletezett márkaépítésre hatalmas hangsúlyt fektettek, addig a kiszolgálásban csak az átlagot hozzák. Kár érte, mert egy kis extra kedvességgel, érdeklődéssel, egyediséggel a kiszolgálásban Magyarország egyik legjobb ügyfélélményét hozhatnák létre. Mindenesetre az irány már eddig is dicséretes, csak így tovább.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://theartofcustomerservice.blog.hu/api/trackback/id/tr938914924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na mi újság, Wagner úr? 2016.07.27. 10:05:37

A nyitás után nem sokkal ettünk a szentendreiben fagyit. Csapnivaló volt, a kukában végezte...
süti beállítások módosítása