The Art of Customer Service

Lenyűgözni az ügyfelet

BioTechUSA: Gyúrunk vazze?!

2017. június 08. 21:13 - wirthtamas

Gyúrjunk, de közben teremtsünk ügyfélélményt!

Sokan szeretik ezeket a gyúrós boltokat, Scitec, BioTech USA, és talán még többen nem értik az egészet. Nagyjából egy éve én is rendszeresen látogatom egyiket-másikat, de leginkább a BioTechUSA boltjait. (Kritikusaim szerint ezért egyszer zölden fogok világítani. J) Meggyőződésem, hogy egy protein porral semmilyen baj nincs, és nagyjából 100X egészségesebb bármelyik kávé helyett fogyasztott energiaitalnál.

Szóval BioTechUSA. Kevés olyan brand van ma Magyarországon, ami ennyire egyben van. Egyrészről jók a termékek, és itt külön kiemelném a zseniálisan pozícionált ZeroBar-t, amiből én is tucatszámra vásárolok.

A shopok jól áttekinthető kellemes helyek, de van valami, amivel tudnak egy extra adag élményt belepakolni a termékbe. Nevezetesen, hogy az eladókat gondosan válogatják össze. Ugye nem árt, hogy egy ilyen helyen az eladó jártas legyen a testépítésben. Nos, erre nagyon odafigyelnek, másrészt nem valami zordon „kidobóból lettem eladó” arcokat tesznek a pult mögé, hanem kedves srácokat és lányokat. Minimum meglepő a sztereotípiák fényében, hogy pont a lesajnált „gyúrós arcok” hozzák ezt a színvonalat ma Magyarországon.

 

Másrészt soha, egyik shopban sem probléma, hogy még egy vonalkód nélküli ezeréves törzsvásárlói kártyánk van saját lustaságunk miatt. Egyszerűen, fölös adminisztráció nélkül adják a kedvezményt.

Az egyik kedvenc BioTech boltom a KÖKI Terminálban van. Az eladó srácról üvölt, hogy ő „ÉRTI” ezt az ügyfélélmény dolgot. Közvetlen, segít, nem egy szkriptet követ figyel, hallgat, javasol, és mindeközben spontánnak hat. Ő az, aki az élő példája annak, hogy a dolog működik, ugyanis a maga módján mindig kitér arra, hogy kereszt értékesítsen. Ezt nem úgy teszi, hogy unott hangon közli: „Kérnek esetleg egy epres ZeroBart?”, hanem a szituációhoz szabja mondanivalóját pl.: "Kettő maradt már csak a dobozban, nem viszitek el?”, vagy „Most jött ez a csokis íz, próbáltátok már?”

Szóval ő, és a BioTech érti, nem láttam a BioTech számait, de ha tippelnem kellene megy a szekér. Tapasztalatom szerint ők egy olyan brand, akikre érvényes lesz odafigyelni. Ti mit gondoltok?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theartofcustomerservice.blog.hu/api/trackback/id/tr6312580057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása