The Art of Customer Service

Lenyűgözni az ügyfelet

Shrimpy Street Food Bar

2018. január 12. 20:45 - wirthtamas

Így kell ezt csinálni.

Instant post következik. Nem tervezett, első felindulásból, így nem is lesz hosszú. Nyitott a 18.kerületben egy Shripmy Food Bar nevű hely. A nevéből kitalálható, hogy nem a jókai bableves, borjú bécsi, somlói háromszögben mozognak (nem mintha azzal bármi baj lenne). Szóval tengeri hertkentyűk a profil.

Én pár évvel ezelőttig nagyon nem ettem az ilyen tengeri herkentyűs kajákat, de aztán szerencsére párom közbenjárására ráfordultam a klasszikus töltött káposzta, vörösboros marha pöri vonalról ezekre az ínyencségekre és nem bántam meg. Eddig a körítés, most, hogy mindenki tudja mi a vacsi itthon. De most jöjjön a lényeg:

Telefonon rendeltem, a hölgy a telefonban felhívta a figyelmemet, hogy az egyik tétel esetében (Thai kókusztejes garnéla leves) az üvegtészta bizony a sok rendelés miatt elfogyott, így nem tudják azzal elkészíteni. Lévén, hogy nagyon vágytunk a levesre, és tudomásul vettem, és mondtam nekik, hogy semmi baj, így is jöhet. Leraktuk a telefont, és vártunk. DE AZTÁN!!!!

Megcsörrent újra a telefon, ismét a högy volt. Kicsit meglepődtem, és a következő forgatókönyvek jutottak eszembe. 1. Készen vannak, csak nem tudnak bejutni, viszont 5 perc alatt nem főzik meg, és hozzák ki. Tehát forgatókönyv 1. kizárva. Jött a forgatóköny 2. Amit, ha rendelsz próbálsz kizárni: 2. Probléma van, soká hozzák, nem hozzák, stb. A Shrimpy esetében viszont sem 1. sem 2 nem "ütött" be, hanem a hölgy közölte, hogy mivel nincs üvegtészta nagy baj lenne-e, ha kompenzálnák egy kis extra garnélával és újhagymával a hiányát. Ki tud egy ilyen felajánlásra nemet mondani nemigaz?

Tanulság, nem baj, ha az a baj, hogy van egy problémád, az a baj, ha nem tudod valamilyen pozitív élménnyé konvertálni.

Disclaimer: Ez nem egy fizetett post. De megérdemlik menjetek, egyetek, rendeljetek: http://www.shrimpyfoodtruck.com/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theartofcustomerservice.blog.hu/api/trackback/id/tr4213570185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása